уторак, 09. август 2011.

Kako produžiti seksualni odnos

Postoji nekoliko trikova kojima ćeš produžiti trajanje seksa, i odložiti ejakulaciju koliko želiš. Pri ovome, važno je znati da nije sve na tebi – seks je saradnja, pa i uspeh zavisi od obostrane želje učesnika da on bude što bolji.

Ritam

Uhvatiti ritam, prva je lekcija koju moraš savladati. Skladan ritam, koji se postiže savlađivanjem tehnike kada usporiti do granice splašnjavanja uzbuđenja, kako bi se sprečila ejakulacija i moglo krenuti iz početka, presudan je za duži seks. Preporučujemo ti da usporiš kada si najuzbuđeniji, jer će ti tadauzbuđenje i najbrže splasnuti.

Osetljivost

Sledeća tehnika je smanjivanje osetljivosti penisa. Logično, što više smanjiš osetljivost trebaće ti više vremena do vrhunca. Posluži se sledećim trikovima! Napomena, sve tehnike koje slede ne pale iz prve i potrebno je malo upornosti i usavršavanja, a ni u čemu ne možeš biti uspešan ako ne radiš na sebi. Ovoga puta rad na sebi doneće ti veliko zadovoljstvo, zar ne?

„Kreni – stani“

Osnovni princip u ovoj tehnici jeste stimulacija penisa (samostalno ili od strane parnerke) do granice ejakulacije, a zatim kraća pauza kako bi došlo do opadanja nivoa uzbuđenja. U cilju onemogućavanja ejakulacije može se i primeniti pritisak u predelu ispod glavića. Ovakve „uspone i padove“ nadraženosti penisa treba ponoviti 3-5 puta pre svršavanja.

Stiskavac

Neposredno pre nego osetite da se bliži ejakulacija, naglo prestanite sa stimulacijom penisa i pritisnite koren penisa palcem i kažiprstom sa gornje i donje strane. Pritisak nek bude snažan, fokusirajući se na uretru, cev koja ide donjom stranom penisa a koja nosi seme i mokraću. Ovo će smanjiti tenziju u penisu i zadržati ejakulatorni refleks, a pritisak možete primenjivati u bilo kom delu penisa ispod glavića, sve do korena.

Kegelove vežbe

Ove vežbe dobile su naziv po Dr Kegelu koji ih je razvio. Vežbe se praktikuju kako bi se ojačao PC mišić. Oba pola imaju ovaj mišić koji kod žena podržava uretru, bešiku, matericu, vaginu i rektum; a kod muškraca uretru, bešiku, penis i rektum. S obzirom da PC mišić ima važnu ulogu u orgazmu i ejakulaciji, konstantno jačanje ovog mišića može pomoći kod problema sa prevremenom ejakulacijom i mokrenjem. Stiskanjem ovog mišića možete zadržati ejakulaciju, napraviti kraću pauzu praćenu dubokim disanjem, pa nastaviti sa odnosom. Ako se pitate o čemu mi to zapravo pričamo, evo malog pojašnjenja. PC mišić je onaj koji stežete kada vam se jako mokri kako se ne biste upišali u gaće. Najlakše ćete ga locirati ako pokušate da prekinete mlaz tokom mokrenja.
Kegelovim vežbama jačate erekciju, intenzivirate orgazam, postižete snažniju ejakulaciju i smanjujete rizik od impotencije. Mogu ih praktikovati i žene kako bi bile u stanju da stegnu penis u vagini i obezbede veće zadovoljstvo sebi i partneru, te intenziviraju sopstveni orgazam.
Tehnika
1. Stegnite PC mišić
2. Zadržite brojeći u početku do pet a kasnije do deset
3. Opustite mišić
4. Ponovite minimum deset puta, nekoliko puta dnevno.

Kondomi

Iako se mnogi bune da im kondomi samo umanjuju pravi osećaj seksa i stimulacije penisa, možda je siguran seks baš pravi način za duži seks. Savet – probajte deblje kondome.